Thursday, October 21, 2010

tada....

hey y'all...
okay..ko kafir ke hapa???xreti2 bg salam?

okay2... ASSALAMUALAIKUM......

xcited gler kan nak tulis entry..Yeayyy!!! sudah kembali memblog..miahahha..setelah keadaan reda baru nak kembali...hahhaha..reda???Hmmmm...selepas entry kontrovesi yang aku postkan dulu...blog tersebut harus di removed...la la la...buat muka tak bersalah kan..huhu...yang lepas biarkan lepas..blog yang baru mari kita hidupkan!! 

okay..macam la ada yang tunggu ko memblog..

kalu xda pun, ADA AKU KESAH??? aku tulis bukan nak suh org baca, tapi kalu nak baca trima kasih la yer...aku tulis sbb nak..nak.. nak suh org baca!!okay..aku dah malu sbenarnyer..aku nak gak suh org baca..baca la...fara, baca la..adian baca la...sida, baca la....Uuuwaaa...kawan2 baca la blog aku..boleh????

dah sudah..nak baca, baca...xnak baca, baca jugak!!hahhhahaha....

4 comments:

  1. buweek..tak malu..buweek..tak malu..buweek...hahaha..yelah..yelah aku baca lah ni......

    ReplyDelete
  2. sida, baper bulan dah ni..bluekk2 je...Urmmm....

    ReplyDelete
  3. haha gigih kan.. selamat memblog. jangan update setahun sekali je plak. haha

    ReplyDelete
  4. ye laaaaa...aku baca laaa.....

    ReplyDelete